صنایع‌دستی

معاون استاندار: بزرگ‌ترین موفقیت نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی جذب مخاطب بود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بزرگ‌ترین موفقیت پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی جذب مخاطب بود .
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، جواد اشرفی روز دوشنبه 14 آذرماه 1401 در جلسه تجلیل از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه بیان کرد: برگزاری نمایشگاه کار بسیار عالی و نابی بود و همراهی مردم را در بر داشت به‌طوری‌که تقاضا برای افزایش روزهای برگزاری نمایشگاه از خواسته‌های مردم بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ضمن عرض خداقوت و تشکر از عوامل برگزاری نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه نشان‌دهنده همگرایی و کار تیمی بسیار خوبی است که متأسفانه در استان کمتر شاهد کار تیمی هستیم.
اشرفی افزود: باید این تیم تقویت شود و با شناسایی نقاط قوت و ضعف خود پویا و فعال بماند.
او بابیان اینکه نقد باعث رشد و ارتقا می شود، گفت: باید از نقدها در جهت رشد استفاده کرد چراکه به مصداق تفسیر سوره بقره نمی‌توان توقع داشت که کاری که انجام می‌دهی موردقبول همه باشد.
او میراث‌فرهنگی را یک سازمان فرابخشی دانست که باید از ظرفیت‌ها آن در توسعه، تعالی و پیشرفت حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و …. بهره برد و گفت: در این راه استانداری این سازمان را حمایت خواهد کرد
هادی شاه‌وردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی ضمن ارائه گزارشی از برپایی نمایشگاه و تشکر از زحمات تیم اجرایی گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی بعد از 3 سال برگزار شد که با استقبال خوب و بی‌نظیر مردم و رضایت صنعتگران همراه بود.
شاه‌وردی افزود: نمایشگاه یک نمایشگاه تخصصی بود و بازخورد بسیار خوبی داشت.
او افزود: برای اولین بار بحث اجرایی نمایشگاه به تیم خارج از اداره‌کل (اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع‌دستی خراسان جنوبی) سپرده شده بود و نظارت بر برگزاری نمایشگاه با همکاران اداره‌کل بود که کار تیمی بسیار خوبی شکل گرفت.
شاه‌وردی بیان کرد: تدبیر اندیشیده شده برای برگزاری غرفه‌های گردشگری شهرستان‌ها در حاشیه نمایشگاه بسیار مفید بود و نشان داد که نیاز به کار بیشتر در این زمینه است چراکه خیلی از هم استانی‌ها با جاذبه‌های استان آشنا نیستند.
او ضمن بیان اینکه در برگزاری این نمایشگاه دستگاه‌های اجرایی کمک بسیار خوبی داشتند، افزود: همکاری صداوسیما در این نمایشگاه جای تقدیر و تشکر دارد به‌طوری‌که برای اولین در کشور در تمام طول مدت نمایشگاه صداوسیما حضور داشت و با بیش از 20 مرکز استان ارتباط زنده برقرار شد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا