صنایع‌دستی

برپایی میز خدمت در نماز جمعه شهر قاین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات گفت: به مناسبت هفته صنایع‌دستی میزخدمت در محل مصلای نماز جمعه قاین برپا شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌‌‌زاده بیان کرد: روز جهانی صنایع‌دستی در تاریخ ۱۰ ژوئن (20 خرداد) و آغاز هفته صنایع‌دستی گرامی داشته می‌شود. این روز و هفته، به‌منظور تقدیر و تجلیل از هنرمندان و صنعتگرانی است که با اخلاص و عشق، آثار هنری خود را تولید می‌کنند. این صنایع که بیانگر فرهنگ و تمدن هر ملتی هستند، نمادی از هویت و هنر پویای آن‌ها محسوب می‌شوند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات افزود: میز خدمت به‌عنوان یک نقطه تماس بین ادارات و مراجعان تعریف شده و امکان ارتباط بدون واسطه را فراهم می‌کند. پاسخگویی به‌صورت بی‌واسطه، یکی از شاخصه‌های مردم‌مداری در نظام جمهوری اسلامی است. این اقدام که پس از برپایی نماز جمعه برگزار می‌شود، بعد معنوی را نیز به آن می‌افزاید.
عباس‌‌‌زاده گفت: میز خدمت اداره قاین در هفته صنایع‌دستی، در محل مصلای نماز جمعه قاین حضور یافت و رسیدگی به درخواست‌های تعدادی از همشهریان انجام گرفت.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان قاینات

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان قاینات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا