گردشگری

خوش آمدگویی ریگ یلان به چشم بادامی‌ها

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: گروهی از ژاپن به‌زودی به منظور تماشای زیبایی‌های منحصر به فرد بیابان جهانی لوت وارد استان می‌شوند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مرتضی عربی بیان کرد: این گروه که متشکل از ۴ خودرو و هشت نفر است از تاریخ ۹ دی ماه روستای زیبای دهسلم و نخلستان‌های زمرد کویر را به نظاره خواهند نشست و سپس به عرصه بیابان سحرانگیز لوت وارد خواهند شد.
معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: در طی برگزاری این تور تخصصی که با هدف معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته شده شرق باشکوه برگزار خواهد شد گردشگران از گرم‌ترین نقاط کره زمین و مرتفع‌ترین هرم‌های ماسه ای کشور نیز بازدید خواهند داشت .
عربی گفت: برقراری تورهای ورودی از کشورهای جنوب شرق آسیا بخصوص چین و ژاپن و همچنین کشورهای آسیای میانه و روسیه در اولویت ورود گردشگران خارجی به استان قرار گرفته است و امیدواریم با توجه به زیرساخت‌های مناسب فراهم شده در استان آمار ورودی‌ها در آینده نزدیک افزایش داشته باشد .

 

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان نهبندان

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان نهبندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا