گردشگری

دومین تور آشناسازی راهنمایان گردشگری استان خراسان جنوبی در نهبندان برگزار شد

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: دومین تور آشناسازی راهنمایان گردشگری استان در نهبندان برگزار شد.
به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مرتضی عربی بیان کرد: این تور با هدف آشنایی راهنمایان و دانش‌آموزان پژوهشکده شهرستان نهبندان و با همت نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان، آموزش و پرورش، انجمن نجوم آسمان مهر، موسسه آموزش گردشگری علوم خیام و راهنمایان گردشگری استان از روز پنج‌شنبه 7‌ دی‌ماه تا روز جمعه 8 دی‌ماه 1402 برگزار شد.
معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: بیش از 20 نفر از راهنمایان و 100 نفر از علاقه‌مندان در شهرستان نهبندان از این برنامه رصدی استقبال کردند و با مفاهیم اولیه کار با تلسکوپ، علم نجوم و … در روز اول آشنا شدند.
عربی ادامه داد: در روز پایانی برنامه این تور، راهنمایان از کوه‌های مریخی و آسبادهای خوانشرف بازدید کردند.
او تاکید کرد: تداوم برنامه‌های آشناسازی به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات راهنمایان گردشگری استان در دستور کار است و تعریف بسته‌های سفر متنوع از اولویت راهنمایان به منظور اجرای تور در شهرستانهای هدف خواهد بود .

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان نهبندان

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان نهبندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا