گردشگری

نمایش آثار برگزیده جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی در وزارت امور خارجه کشور

سخنگوی وزارت خارجه گفت: آثار برگزیده جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی در وزارت امور خارجه کشور به نمایش گذاشته شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، ناصر کنعانی چافی امروز یکشنبه 10 دی ماه 1402 با حضور جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی از نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در محل نمایندگی وزارت امور خارجه استان بازدید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: خراسان جنوبی مهد تمدن و فرهنگ کهن ایران است و در این نمایشگاه تصاویری بسیار زیبا از غنایی فرهنگی، تمدنی و تاریخی خراسان جنوبی به نمایش گذاشته شده بود.
کنعانی چافی جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی را کاریی بزرگ و ماندگار دانست و گفت: در اولین فرصت آثار برگزیده این جشنواره در محل وزارت امور خارجه کشور به نمایش گذاشته شود و خراسان جنوبی آغاز کننده معرفی قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی خود در محل این وزارتخانه باشد تا رویکردی برای ادامه از سوی سایر استان‌ها شود.
او افزود: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، صنایع‌دستی، تاریخی و فرهنگ و آداب و رسوم خطه خراسان جنوبی به خوبی در این نمایشگاه عکس معرفی شده است که با برگزاری این نمایشگاه در وزارت امور خارجه کشور، این ظرفیت‌ها به هیأت‌ها، سفرا و دیپلمات‌‌های خارجی معرفی و زمینه‌ای برای جذب گردشگران خارجی فراهم خواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه در بازدید از نمایشگاه، گردشگری کویر را فرصتی ارزشمند برای توسعه پایدار خراسان جنوبی دانست و گفت: کویر استان فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری، جذب گردشگر و نیز رونق بخش اقتصادی است.
کنعانی چافی بیان کرد: جاذبه‌های تاریخی استان خراسان جنوبی در نوع خود بی‌نظیر است و باید ضمن حفظ، مرمت و نگه‌داری، به خوبی و بیش از پیش معرفی شوند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا