گردشگری

دوره آموزشی صورت‌بندی و سیر تحولی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی تاریخ کشور ایران در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: دوره آموزشی صورت‌بندی و سیر تحولی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی تاریخ کشور ایران در استان برگزار می‌شود.
به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مرتضی عربی بیان کرد: این کارگاه آموزشی به مدت هشت جلسه با همکاری موسسه آموزشی علوم خیام بیرجند برای عموم علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ ایران و همچنین فراگیران و راهنمایان گردشگری در بهمن‌ماه با تدریس یکی از مجرب‌ترین مدرسین استان انجام خواهد شد.
معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: آشنایی با تاریخ و فرهنگ ایران زمین با تکیه بر آثار و جاذبه‌های گردشگری مرتبط با هر منطقه و هر دوره تاریخی از سرزمین کهن ایران عمده هدف برگزاری این دوره خواهد بود تا از این طریق توان علمی راهنمایان و فراگیران دوره‌های گردشگری نیز افزایش پیدا کند .
عربی گفت:. برگزاری این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی به عنوان یکی از اهداف اصلی و اولویت‌ها در ارتقای کیفیت خدمات راهنمایان گردشگری استان در نظر گرفته شده و برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای آن صورت گرفته است .

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا