گردشگری

فرماندار شهرستان درمیان بر معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان تاکید کرد

فرماندار شهرستان درمیان با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی بر معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان تاکید کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مهدی فرجامی فرد در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، خواستار همکاری و تلاش مضاعف ارگان‌های مختلف برای توسعه و معرفی جاذبه تاریخی و گردشگری شهرستان به مردم و مخصوصا مسافران و گردشگران ورودی شد.
فرماندار شهرستان درمیان افزود: باید به بهترین وجه ممکن خدماتی شایسته و درخور هموطنانی که شهر ما را به عنوان مقصد یا مسیر سفر انتخاب می‌کنند، به آن‌ها ارایه دهیم و لازم است نهایت تلاش و کوشش خود را در برای رضایت‌مندی این عزیزان به کار بندیم.
امیراسماعیل شهسواری مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان درمیان در این جلسه ضمن اعلام ظرفیت‌های شهرستان، نسبت به اقدامات سال گذشته دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر، به معرفی کمیته‌ها و مسئولین آن‌ها پرداخت.
شهسواری تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های مناسب شهرستان در حوزه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی، از این ایام باید حداکثر استفاده را در معرفی شهرستان کرد.
در خاتمه جلسه حکم مسئولین کمیته‌های اجرایی خدمات سفر از طرف فرماندار شهرستان به آنان اعطاء شد.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان درمیان

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان درمیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا