گردشگری

آمادگی شهرستان بشرویه برای استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان بشرویه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان که با رویکرد مدیریت سفر نوروز 1403 برگزار شد، از آمادگی شهرستان بشرویه برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حسن علی‌زاده در ابتدای جلسه با اشاره به حماسه حضور مردم شهرستان بشرویه در انتخابات مجلس شورای اسلای و خبرگان رهبری گفت: از تمام مردم ولایت‌مدار شهرستان بشرویه، کاندیداها، عوامل اجرایی و همه کسانی که در این ایام از جان و دل مایه گذاشتند و شور انتخاباتی بوجود آوردند صمیمانه تشکر می‌کنم.
فرماندار شهرستان بشرویه بیان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر درسال گذشته با همت همه دست‌اندرکاران وظایف خود را به خوبی انجام داد و ما در این برهه شاهد استقبال خوب مسافران نوروزی در شهرستان بودیم و حتی با کمترین میزان حوادث جاده‌ای مواجه شدیم.
علی‌زاده افزود: اما امسال از تمام اعضا ستاد می‌خواهم فراتر از سال گذشته همت به خرج دهند و با توجه به تقارن سفرهای نوروزی با ماه مبارک رمضان ضمن حفظ شئونات ماه مبارک رمضان همه شرایط مهیای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی باشد.
در ادامه جلسه سیدامیر سلیمانی رباطی مسئول میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بشرویه گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر همه ساله قبل از تعطیلات نوروزی با رویکرد هماهنگی، نظارت و مدیریت سفر برگزار می‌شود؛ بر خلاف سال‌های قبل با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروزی و پیش‌بینی شروع سفرها قبل از موعد، ستاد اجرایی خدمات سفر کار خود را از 24 اسفندماه شروع و تا 25 فروردین‌ماه سال جدید ادامه خواهد داد.
سلیمانی در خصوص تاسیسات گردشگری شهرستان بشرویه گفت: پس از وقفه و رکودی که در پی شیوع کرونا در سراسر کشوراتفاق افتاد سال گذشته سفرهای نوروزی شتاب دوباره گرفت و امسال 20 واحد گردشگری با ظرفیت اسکان شبانه 1000 نفر پذیرای مسافران خواهند بود که در کنار ستاد اسکان مدارس و مهمانسرای ادارات ظرفیت مطلوبی برای اقامت خواهیم داشت اما باز هم در شرایط بحرانی درخواست می‌شود هیات مذهبی نیز به کمک ستاد بیایند.
در انتهای جلسه روسای کمیته های ستاد سفر معرفی و وظایف هر کدام از کمیته ها ابلاغ شد.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان بشرویه

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان بشرویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا