گردشگری

تشدید بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری شهرستان طبس

بازدید کارشناسان اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس از تاسیسات گردشگری همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه بهار طبیعت تشدید می شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد عرب گفت: هدف از این بازدیدها، نظارت بر عملکرد تاسیسات برای اجرای قوانین و مقررات، نحوه خدمات‌رسانی، وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی و نحوه پذیرایی آنها از مسافرین و شهروندان است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس گفت: کلیه تاسیسات گردشگری ملزم به رعایت موارد و بخشنامه های ابلاغی هستند. رعایت پوشش مناسب مدیر و کارکنان و مراجعین، حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، رعایت بهداشت فردی و محیطی، نصب پروانه بهره‌برداری و نرخ‌نامه بروز، استفاده از مواد غذایی سالم، کنترل نحوه نگهداری مواد غذایی و … از مهمترین مواردی است که در بازدیدها مورد ارزیابی قرار می گیرد و واحدهایی که رعایت نکنند قطعاً برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
عرب بیان کرد: در شهرستان طبس حدود 4 اقامتگاه بوم گردی، 5 هتل و مجتمع گردشگری، 12 رستوران و سفره‌خانه در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان مشغول ارائه خدمات به مسافرین گرامی هستند که علاوه بر فعال شده کمیته نظارت ستاد سفر، بازرسان اداره نیز از واحدها در طول ایام تعطیلات نوروزی بازدید خواهند کرد و لازم است تاسیسات گردشگری آمادگی کامل داشته باشند و ضمن رعایت همه موارد ابلاغی به بهترین نحوه به ارائه خدمات به مراجعین بپردازند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا