گردشگری

استقبال مسافران نوروزی از شترسواری و اسب‌سواری در شهرستان طبس

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفر شهرستان طبس از استقبال گردشگران و مسافران از شترسواری و اسب‌سواری در محل باغ گلشن خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد عرب گفت: به منظور اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان و در راستای پرکردن وقت و ایجاد تجربه‌های جدید و نشاط‌آور برای گردشگران و مسافران نوروزی، امکان شترسواری در باغ تاریخی گلشن طبس فراهم شده که بسیار مورد توجه و استقبال گردشگران قرار گرفته است.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفر شهرستان طبس افزود: با توجه به اینکه شترسواری در مجاورت نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی و سیاه‌چادرهای عشایری قرار گرفته امسال با استقبال بیشتر مواجه شده است.
او ادامه داد: همچنین در اطراف میدان امامزاده، شهر دیهوک، شهر عشق آباد و … نیز امکان اسب سواری و … برای مسافران نوروزی فراهم است.
عرب گفت: سوارکاری از ورزش‌هایی است که در چند دهه اخیر مورد توجه خاصی قرار گرفته‌ است و شهرستان طبس در زمینه ورزش سوارکاری دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی است و پیست اسب‌سواری در روستای الله آباد در نزدیکی شهر طبس پذیرای خیل عظیم علاقمندان و گردشگران نوروزی است.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا