گردشگری

دیدار نوروزی رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس شهرستان فردوس با امام جمعه

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس به‌منظور تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان با امام‌جمعه شهرستان دیدار کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده در این دیدار به‌عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های ستاد خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۳ پرداخت و از همراهی و ارشادات و رهنمودهای ائمه جمعه شهرستان فردوس و اسلامیه در خصوص توسعه گردشگری و صنایع‌دستی و حفظ مواریث فرهنگی شهرستان تقدیر و تشکر کرد .
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شاکری امام‌جمعه شهر فردوس ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران و اعضای ستاد خدمات سفر در خصوص ارائه خدمات به مسافران و معرفی ظرفیت‌های شهرستان به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز، بر همکاری همه‌جانبه همه دستگاه‌ها برای توسعه شهرستان و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) با موضوع جهش تولید با مشارکت مردم تأکید کرد.
امام جمعه فردوس در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه گردشگری گفت: گردشگری موضوع بسیار مهمی است و نقش بسیار زیادی در اقتصاد و اشتغال کشور و شهر ما دارد، اما باید در کنار آن به موضوعات فرهنگی توجه ویژه داشت.
او در ادامه با تاکید بر تولید محصولات داخلی با کیفیت گفت: صنایع‌دستی می‌تواند به عنوان یک محصول داخلی در رونق تولید، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری موثر باشد و موجب شکوفایی استعدادهای نسل جوان و تحقق شعار فردوس، شهر کار در خانه شود .

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا