گردشگری

دسترسی بدون واسطه گردشگران به محصولات محلی فراهم شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر عرضه محصولات محلی در بازارچه‌های نوروزی گفت: دسترسی بدون واسطه گردشگران به محصولات محلی باید فراهم شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا صفری در جریان بازدید از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی در شهرهای بشرویه، قاین، سرایان، نیمبلوک و خضری اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد خدمات سفر استان، مسافران و گردشگران باید ساده و بدون واسطه به محصولات محلی دسترسی داشته باشند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی، هدف از این مصوبه را ایجاد زمینه لازم برای افزایش تولیدات محلی و کمک به معیشت شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: شهرداران استان آمادگی دارند متناسب با استقبال مسافران و تولیدکنندگان، زیرساخت‌های لازم را برای عرضه محصولات محلی در بازارچه‌های نوروزی فراهم کنند.
او در این بازدیدها ضمن قدردانی از خدمات پرسنل زحمتکش شهرداری‌ها، وضعیت کمپ‌های استقرار مسافران نوروزی، المان‌ها، فضای سبز شهری و … را نیز مورد ارزیابی قرار داد.
صفری همچنین در سفر به شهر بشرویه از پارک‌ها و بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی، گلکاری‌ها، المان‌های نوروزی، خط‌کشی معابر و رنگ‌آمیزی جداول، بنرهای تبریک سال نو، طرح آیه‌های زندگی و معرفی شهر، بیلبورد ورودی شهر و… بازدید کرد و راهنمایی‌های لازم و پیشنهادات لازم را برای بهتر شدن این موارد به مدیران شهری داد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا