گردشگری

نوروز ماندگار خراسان جنوبی از قاب رادیو و تلویزیون

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: صدا و سیمای خراسان جنوبی امسال با دست پر، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان را به بینندگان و شنوندگان ارائه کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا آینه‌دار بیان کرد: صدا و سیمای استان امسال به عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد خدمات سفر استان با یک برنامه‌ریزی مناسب، مخاطبان را بیشتر از سال گذشته با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان در دو سطح ملی و استانی آشنا و برنامه‌ها و اقدامات نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان را به مردم معرفی کرد.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی افزود: در طرح نوروزی امسال تا 13 فروردین در حوزه سیمای خاوران 4 هزار و 250 دقیقه برنامه تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 3 درصد افزایش داشته است.
او ادامه داد: در رادیو خاوران نیز 5 هزار و 700 دقیقه برنامه تولید و پخش شد که افزیش 5 درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.
آینه‌دار گفت: معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان نیز امسال با تولید ۱۲۶ عنوان برنامه، جاذبه‌های بکر گردشگری استان را به مخاطبان عرضه کرد که این تولیدات افزایش ۳۵ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی افزود: در معاونت خبر صدا و سیمای استان نیز 270 دقیقه برنامه مرتبط با ستاد خدمات سفر استان و معرفی جاذبه‌های گردشگری تولید و پخش شد که 3 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.
او با بیان اینکه مخاطبان، خراسان جنوبی را امسال بیشتر شناختند، ادامه داد: نوروز امسال جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان از قاب شبکه‌های سراسری به صورت متفاوت‌تری انعکاس داده شد؛ ۲۲ مورد ارتباط با شبکه‌های سراسری مجموعاً به مدت ۶۹۰ دقیقه برقرار شد که ۲۱ ارتباط مجموعاً به مدت ۶۳۰ دقیقه با شبکه خبر و یک مورد ارتباط با شبکه یک سیما به مدت ۶۰ دقیقه را شامل می‌شود و ۱۱ برابر افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
آینه‌دار گفت: در حوزه رادیو هم ۴۹ مورد ارتباط با شبکه‌های استانی و سراسری به مدت ۲۶ دقیقه برقرار شد که در ۳۹ مورد ارتباط با شبکه‌های استانی به مدت ۳۹۰ دقیقه و ۱۰ مورد با شبکه های سراسری به مدت ۷۰ دقیقه خدمات و اقدامات شاخص دستگاه‌های متولی سفرهای نوروزی اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی شد؛ تولیداتی که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا