گردشگری

در طرح سلامت نوروزی؛ ۱۰ ماموریت توسط اورژانس هوایی در خراسان جنوبی انجام شد

معاون فنی و عملیات اورژانس خراسان جنوبی گفت: در طول مدت طرح سلامت نوروزی ۱۰ مأموریت توسط اورژانس هوایی در خراسان جنوبی انجام و این اورژانس ۱۴ مصدوم را در طول طرح منتقل کرده است.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا عباسی صبح شنبه 18 فروردین‌ماه 1403 با اشاره به اینکه طرح سلامت نوروزی در حوزه فوریت‌های پزشکی از ۲۴ اسفند پارسال آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ادامه داشت، اظهار کرد: در طول طرح ۸۵ پایگاه اورژانس فعال بودند.
معاون فنی و عملیات اورژانس خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین در طول این طرح ۲ دستگاه بالگرد اورژانس هوایی نیز در بیرجند و طبس آماده خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌های عزیز در مواقع اورژانسی بودند.
او اظهار کرد: طی مدت طرح، ۱۰ مأموریت توسط اورژانس هوایی انجام و این اورژانس ۱۴ مصدوم را در طول طرح منتقل کرده است.
عباسی با بیان اینکه در ۳ شهرستان خراسان جنوبی نیز برای حوادث پر تلفات اتوبوس آمبولانس فعال بوده است، گفت: این اتوبوس آمبولانس‌ها نیز یک مأموریت در طول طرح انجام دادند.
معاون فنی و عملیات اورژانس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اتوبوس آمبولانس‌ها سه مصدوم را در عملیات‌های خود منتقل کردند، بیان کرد: در شهرستان فردوس یک ایستگاه کمپ سلامت نیز برای راهنمایی مسافرین نوروزی و اندازه‌گیری فشار خون فعال بوده است.
او در زمینه آمارهای عملیات اورژانس گفت: در طول طرح سلامت نوروزی در خراسان جنوبی ۱۴ هزار و ۵۶۸ تماس با مرکز ۱۱۵ اورژانس برقرار شد.
عباسی افزود: این تماس‌ها به ۷ هزار و ۸۲۲ مأموریت منجر شد که ۵۰۰ مأموریت تصادفی بوده است و خوشبختانه توانستیم به حدود ۷۰۰ مصدوم امدادرسانی کنیم.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا