گردشگری

اسکان ۵۹ هزار زائر در بقاع متبرکه خراسان جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: از ۲۵ اسفندماه تا ۱۳ فروردین‌ماه 1403 در قالب طرح آرامش بهاری ۵۹ هزار نفر در بقاع متبرکه اسکان یافتند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور روز شنبه 18 فروردین‌ماه 1403 بیان کرد: از 25 اسفندماه تا 13 فروردین‌ماه در قالب طرح آرامش بهاری 365 هزار نفر زائر در بقاع متبرکه استان حضور یافتند و کل اسکان یافتگان در این مدت 59 هزار نفر بوده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: در این مدت بقاع متبرکه‌ای که بیشترین آمار زائران را داشتند شامل امامزادگان سیدمحمد و سیدابراهیم فردوس به ترتیب با 40 هزار و 200 نفر زائر و 14 هزار و 500 نفر اسکان بوده است.
او گفت: مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نهبندان نیز با 37 هزار نفر زائر و 3 هزار و 905 نفر اسکان و همچنین امامزاده سیدعلی نهبندان با 24 هزار و 800 نفر زائر و دو هزار و 533 نفر اسکان بیشترین زائران را داشتند.
بخشی‌پور با بیان اینکه گردشگران بیشتر از جاذبه‌های شهرستان‌های بیرجند طبس و فردوس بازدید کردند اظهار داشت: مسافران نوروزی بیشتر در شهرستان‌های طبس، فردوس، نهبندان و بیرجند تردد داشتند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا