گردشگری

کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در طرح نوروزی خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در طرح نوروزی امسال در استان خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، اسداله جلال‌زاده عصر شنبه ۲۵ فروردین‌ماه 1403 اظهار کرد: با توجه به همکاری و هماهنگی‌های بین تمامی دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی استان در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی شاهد کاهش تصادفات بودیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت‌های مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در سال گذشته در رفع نقاط و محورهای پرحادثه استان موفق بوده‌ایم و همچنین تصریح کرد: آموزش فرهنگ ترافیکی برای ارتقا فرهنگ رانندگی در بین رانندگان و همچنین سرنشینان و همراهان سفر برای کاهش تصادفات تبیین شده تا بدانند می‌توانند چه اثربخشی بر راننده داشته باشند و با رعایت ضوابط و مقررات راهنمایی رانندگی تصادفات کاهش یابد.
او اضافه کرد: اجرای پویش چشم به راهیم، همراهی رسانه‌ها خصوصاً صداوسیما برای آموزش‌های رانندگی ایمن در طول اجرای طرح نوروزی، حضور گشت‌های راهداری و پلیس راه در مقاطع پرتردد و پر تصادف، اقدامات فرهنگی و انتشار از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها، به عنوان اقدامات مؤثر در ایام طرح نوروزی در کاهش تصادفات تأثیرگذار بوده است.
جلال‌زاده خاطرنشان کرد: ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در راستای تسهیل تردد کاربران جاده‌ای و افزایش استراحت کاربران جاده‌ای، نقش مؤثری در کاهش تصادفات رانندگی خواهد داشت.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا