گردشگری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی: ستاد خدمات سفر در خراسان جنوبی دائمی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ستاد خدمات سفر فقط برای ایام نوروز نیست بلکه در طول سال فعال و دائمی خواهد بود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده عصر روز یک‌شنبه ۲۶ فروردین‌ماه 1403 در نهمین ستاد خدمات سفر استان اظهار کرد: براساس ابلاغیه جدید وزارت میراث‌فرهنگی باید ستاد خدمات سفر دائمی شود تا در طول سال برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران برنامه‌ریزی کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: ستاد خدمات سفر فقط برای ایام نوروز نیست بلکه در طول سال به ویژه برای سفرهای تابستانی، اربعین و ایام پایانی ماه صفر در استان فعال خواهد بود.
او گفت: توقیف سیستمی خودروهایی که سرعت غیرمجاز داشتند توسط پلیس و برپایی سیاه چادر در ورودی شهرها دو اقدام خوبی بود که امسال در ستاد خدمات سفر استان برای کاهش تصادفات انجام گرفت.
عباس‌زاده در ادامه تأکید کرد: نیاز است نقاطی برای استقرار این سیاه چادرها تثبیت کنیم تا در طول سال و ایام سفر هم برای ارائه خدمت به مسافران فعال باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نصب سیاه‌چادرهای عشایری در نزدیکی شهرها در کنار جاذبه داشتن و ایجاد فضای مفرح برای مسافران و گردشگران، ظرفیت خوبی برای ایمن کردن جاده‌ها و جلوگیری از حوادث ناگوار جاده‌ای محسوب می‌شود.
او با بیان اینکه امسال شاهد اقدامات خوب و خلاقانه توسط دهیاری‌ها و شهرداری‌ها بودیم که قابل تقدیر است، افزود: کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان نیز عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند و با دهان روزه به مردم و گردشگران خدمات قابل قبولی ارائه کردند که شایسته قدردانی است.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا