Tourism

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی: ستاد خدمات سفر در خراسان جنوبی دائمی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ستاد خدمات سفر فقط برای ایام نوروز نیست بلکه در طول سال فعال و دائمی خواهد بود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده عصر روز یک‌شنبه ۲۶ فروردین‌ماه 1403 در نهمین ستاد خدمات سفر استان اظهار کرد: براساس ابلاغیه جدید وزارت میراث‌فرهنگی باید ستاد خدمات سفر دائمی شود تا در طول سال برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران برنامه‌ریزی کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: ستاد خدمات سفر فقط برای ایام نوروز نیست بلکه در طول سال به ویژه برای سفرهای تابستانی، اربعین و ایام پایانی ماه صفر در استان فعال خواهد بود.
او گفت: توقیف سیستمی خودروهایی که سرعت غیرمجاز داشتند توسط پلیس و برپایی سیاه چادر در ورودی شهرها دو اقدام خوبی بود که امسال در ستاد خدمات سفر استان برای کاهش تصادفات انجام گرفت.
عباس‌زاده در ادامه تأکید کرد: نیاز است نقاطی برای استقرار این سیاه چادرها تثبیت کنیم تا در طول سال و ایام سفر هم برای ارائه خدمت به مسافران فعال باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نصب سیاه‌چادرهای عشایری در نزدیکی شهرها در کنار جاذبه داشتن و ایجاد فضای مفرح برای مسافران و گردشگران، ظرفیت خوبی برای ایمن کردن جاده‌ها و جلوگیری از حوادث ناگوار جاده‌ای محسوب می‌شود.
او با بیان اینکه امسال شاهد اقدامات خوب و خلاقانه توسط دهیاری‌ها و شهرداری‌ها بودیم که قابل تقدیر است، افزود: کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان نیز عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند و با دهان روزه به مردم و گردشگران خدمات قابل قبولی ارائه کردند که شایسته قدردانی است.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish