گردشگری

مناطق گردشگری شهرستان طبس در تعطیلات عید سعید فطردر قرق گردشگران و زائران

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفر شهرستان طبس گفت: در بازه زمانی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ تا ۲۴ فروردین ماه سال جاری ، ۵۲۱ هزار و ۴۴۷ نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان طبس بازدید کرده‌اند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد عرب بیان کرد: آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم ع ، باغ تاریخی گلشن، روستای هدف و منطقه نمونه گردشگری ازمیغان، منطقه نمونه گردشگری چشمه آبگرم مرتضی علی، کال جنی، کویر حلوان و روستای جهانی گردشگری اصفهک از مکان‌های پربازدید و مورد استقبال گردشگران در این ایام بوده‌اند.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفر شهرستان طبس افزود: از ۲۱ فروردین‌ماه تا ۲۴فروردین‌ماه، ۲۰ هزار و 28 نفر در اقامتگاه‌های رسمی و ۱۵۸ هزار و ۴۵۳ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی، اضطراری و کمپ‌های اسکان موقت، اسکان داده شده‌اند. در این مدت ۱۶ مورد بازدید نظارتی از اماکن اقامتی و پذیرایی انجام شد.
او گفت: مجموعه خدمات پیش‌بینی شده ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان مناسب بود ولی حجم گردشگر ورودی به شهرستان طی سه روز تعطیلی واقعا چشمگیر و مثال‌زدنی بود که باتوجه به تعدد مناطق گردشگری بکر و آب و هوای مساعد شهرستان طبس قابل تصور بود و کم و کاستی ها نیز رصد و در برنامه‌ریزی های آتی ستاد سفر و با کمک دستگاههای متولی رفع خواهد شد.
عرب افزود: گردشگری و تامین زیرساخت‌های این صنعت در شهرستان طبس نیاز به توجه ویژه مسئولین استان دارد و امیدورایم با پیگیری‌ها و همراهی همه مسئولین و مردم کاستی و نواقص این صنعت در شهرستان طبس که بعنوان قطب گردشگری استان شناخته می‌شود، مرتفع شود.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا