گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی: زنجیره گردشگری در شهرستان فردوس فراهم است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه زنجیره گردشگری در شهرستان فردوس فراهم است، فردوس بالاترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در سطح تاسیسات گردشگر ارایه می‌کند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه 1403 در دیدار با امام جمعه و فرماندار فردوس ضمن تشکر از همگرایی ایجاد شده و نگاه جدید و سازنده در شهرستان فردوس اعلام کرد: در حوزه گردشگری استان بیش از 150 فرصت شغلی فعال است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: با توجه به عدم وجود صنعت و کشاورزی بسیار قوی در استان، صنعت گردشگری می‌تواند باعث رونق اقتصادی منطقه شود
او گفت: افزایش ماندگاری گردشگران و مسافران نوروزی (3 تا 5 شب اقامت متوسط) نتیجه همگرایی و اتحاد در دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.
شاه‌وردی افزود: فردوس می‌تواند در تمام زمینه‌های گردشگری اعم از مذهبی، تاریخی و طبیعی سرآمد استان باشد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: استان می‌تواند پس از مشهد، قم و شیراز به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی مطرح باشد و این امکان در شهرستان‌های طبس، فردوس، قاین، نهبندان و بیرجند فراهم است.
او از اعلام آمادگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی در خصوص اجرایی پارک خطی بلده در صورت واگذاری خبر داد
شاه‌وردی گفت: صنایع‌دستی شهرستان فردوس اعم از سفال و سرامیک، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در کنار صنعت گردشگری در حال رونق است.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان فردوس

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان فردوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی