گردشگری

برای اولین بار در خراسان جنوبی انجام شد: صدور گواهینامه‌های دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش گردشگری

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: برای اولین بار در خراسان جنوبی گواهینامه‌های دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش گردشگری صادر شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مرتضی عربی بیان کرد: با توجه به سامانه‌ای شدن فرآیند صدور گواهینامه دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش گردشگری در کشور و با هدف تسریع در دریافت گواهینامه‌های دوره‌های تخصصی گردشگری از جمله راهنمایان فرهنگی و تاریخی، راهنمایان طبیعت گردی، مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری و مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، پیگیری‌های لازم در واحد آموزش گردشگری انجام و این مهم در خراسان جنوبی عملیاتی شد.
معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: 2 موسسه آموزش گردشگری علوم خیام و عمران شریف در شهر بیرجند به‌صورت پیوسته نسبت به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت گردشگری برای علاقه‌مندان در استان و حتی در خارج از استان با نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اقدام می‌کنند.
او گفت: علاقه‌مندان به این صنعت می‌توانند از طریق شماره‌های زیر نسبت به کسب اطلاعات دوره‌های آموزشی تخصصی اقدام کنند عمران شریف 32225818 علوم خیام 31460000

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی