گردشگری

آغاز دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش گردشگری در خراسان جنوبی همزمان با هفته گردشگری

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش گردشگری در خراسان جنوبی همزمان با هفته گردشگری آغاز می شود.
به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مرتضی عربی بیان کرد: دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش گردشگری در استان، با رونق گرفتن این صنعت و همچنین فرا رسیدن فصل گردشگری خراسان جنوبی، در موسسات آموزشی تخصصی برگزار خواهد شد.
معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: یکی از این دوره‌ها که بسیار مورد اقبال علاقه‌مندان قرار می‌گیرد دوره راهنمایان طبیعت گردی است و فراگیران در این دوره پس از گذراندن 532 ساعت کلاس تئوری و عملی و قبولی در آزمون جامع و مراحل مصاحبه‌های تخصصی، می‌توانند کارت سبز راهنمای طبیعت گردی دریافت کنند.
او ادامه داد: دوره راهنمایان طبیعت گردی در موسسه آموزشی علوم خیام بیرجند برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09153346133 ، 05631460000 و 05631360 تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی