گردشگری

رضایت صنعتگران خراسان جنوبی از حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی

معاون صنایع‌دستی خراسان جنوبی از رضایت صنعتگران خراسان جنوبی برای حضور در نمایشگاه، استقبال خوب مردم، فروش بالا و… در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حسنعلی فولادی به حضور نمایندگانی از روستای جهانی خراشاد و خوسف شهر ملی مله‌بافی در این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه امسال استقبال مردم و صنعتگران از نمایشگاه صنایع‌دستی نسبت به به سالهای قبل پرشورتر است و خراسان جنوبی بیشترین صنعتگران را در بین استان‌ها در این نمایشگاه دارد.
معاون صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: برای اولین بار جشنواره صنایع‌دستی بسیج در حال برگزاری است که سه نفر از برگزیدگان استان در این نمایشگاه غرفه دارند.
فولادی ادامه داد: در قالب خوشه‌های صنایع‌دستی طی سالیان گذشته بیش از سه هزار صنعتگران صنایع‌دستی خراسان جنوبی تحت پوشش صندوق بیمه روستائیان و عشایری قرار گرفتند.
او با اشاره به اینکه رشته‌های صنایع‌دستی مزیت‌دار شهرستان‌ها را به نمایشگاه آوردیم، تصریح کرد: صنعتگران از استقبال عمومی، فروش و بازاریابی رضایت دارند وامید است این نمایشگاه پنجره جدیدی برای فروش صنایع‌دستی ایجاد کند که یکی از مشکلات صنعتگران است.
فولادی بابیان اینکه در حوزه آموزش و تولید صنایع‌دستی در استان مشکلی وجود ندارد، گفت: اما به لحاظ موقعیت جغرافیای و بازار صنعتگران صنایع‌دستی استان با مشکل فروش و بازاریابی مواجه هستند.
معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی خراسان جنوبی عنوان کرد: امیدواریم با برقراری ارتباط صنعتگران استان با شرکت‌های بزرگ تجاری باب جدیدی را درفروش صنایع‌دستی گشوده شود.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا