گردشگری

حضور فعال شهرستان فردوس در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: شهرستان فردوس در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضور فعال داشت.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران بزرگ‌ترین رویداد گردشگری در ابعاد بین‌المللی است که هرساله در بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس با اشاره به اینکه هدف اصلی نمایشگاه، ارائه و معرفی ظرفیت‌های تمامی مقاصد گردشگری و تبادل ارتباط مدیران و دست‌اندرکاران حوزه گردشگری است، اظهار کرد: در غرفه فردوس که به اهتمام شهرداری فردوس و مجموعه گردشگری آبگرم معدنی هلال فردوس دایر شده بود، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان به‌صورت محتوای تصویری، بروشور و … معرفی و نمایش داده شد.
شبنم‌زاده گفت در این نمایشگاه دو صنعتگر شهرستان به نمایندگی از جامعه صنایع‌دستی نیز ضمن حضور فعال، به معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی و گوهرسنگ‌های شهرستان پرداختند که مورد استقبال بی‌نظیر مراجعه‌کنندگان و گردشگران و سفیران گردشگری قرار گرفت .
او ادامه داد: با توجه با بازدید استاندار، فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان از پاویون استان خراسان جنوبی و غرفه‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان، جلسه‌ای با حضور شهردار فردوس و برخی سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری شهرستان برگزار و در خصوص رفع نواقص و مشکلات حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و راهکارهای توسعه و رونق این صنعت نوپا و اشتغال‌زا در شهرستان و منطقه بحث و تبادل‌نظر شد
شبنم‌زاده گفت: در این نشست تفاهم‌نامه راه‌اندازی و ایجاد آبگرم حسن‌آباد مصوب و بر همکاری با سرمایه‌گذار در خصوص صدور مجوزات و واگذاری آب موردنیاز آبگرم نیز تأکید شد .
او همچنین از توجه ویژه مدیرکل و معاون گردشگری و حمایت بی‌دریغ نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان و مساعدت بخش خصوصی در خصوص اهمیت به موضوع گردشگری و مشارکت و فراهم کردن زمینه حضور فعال شهرستان در مهم‌ترین رویداد گردشگری کشور تشکر و قدردانی کرد .

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا