گردشگری

کمیته اسکان، نظارت و آمار ستاد سفر شهرستان خوسف برگزار شد

کمیته اسکان، نظارت و آمار شهرستان خوسف با هدف برنامه ریزی و هماهنگی دستگاههای ستاد خدمات سفر در تعطیلات نوروزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی ،مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خوسف ارائه آمار دقیق و صحیح از بازدید و اسکان گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی را ضروری دانست و گفت: باید آماری که از سوی اعضای کمیته اسکان، نظارت و آمار ارائه می شود قبل از ساعت 9 صبح، مطابق با سامانه جانا بارگذاری شود.

علی صالحی با بیان اینکه محل های اسکان موقت و دائم برای اطلاع رسانی به مسافران و گردشگران هر چه سریعتر مشخص شود، گفت: پیش بینی های لازم برای محل های اسکان اضطراری نیز در نظر گرفته شود تا در اختیار نهادهای مربوطه قرار گیرد.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان خوسف با اشاره به همزمانی تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان برنامه ریزهای لازم با حفظ شئونات این ایام را خواستار شد و افزود: با توجه به نزدیکی خوسف به مرکز استان، این شهرستان مقصد گردشگران در سفرهای دورن استانی خواهد بود.

وی گفت: هم اکنون تمامی امکانات در 5 اقامتگاه بومگردی، 1مهمانپذیر، مجموعه آبدرمانی آبگرم لوت، 135 زائرسرا در بقاع شهرستان، 5 کلاس درس، کمپ موقت در ورودی شهرها و تمامی تاسیسات گردشگری برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران فراهم شده است.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خوسف با اشاره به راه اندازی کمپ 30- 60 در خراسان جنوبی گفت: این کمپ ها در مسافت 60 کیلومتری واقع در روستای خور و 30 کیلومتری واقع در شهر خوسف با هدف استراحت مسافران راه اندازی خواهد شد.

 

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان خوسف

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان خوسف
دکمه بازگشت به بالا