گردشگری

بازدید از مجتمع‌ها و تأسیسات گردشگری خوسف در آستانه نوروز 1402

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوسف گفت: مجتمع‌ها و تأسیسات گردشگری خوسف در آستانه نوروز 1402 بازدید شدند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علی صالحی بیان کرد: در این بازدید یک‌روزه اقامتگاه‌های بومگردی، رستوران‌های بین‌راهی، مهمانپذیر و دیگر مجتمع‌ها و تأسیسات گردشگری شهرستان خوسف قبل از فرارسیدن تعطیلات نوروز 1402، مورد سرکشی کارکنان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار گرفتند.
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوسف، هدف از این بازدیدها را رفع نواقص و کمبودها برای ارائه بهتر خدمات و امکانات به گردشگران و مسافران اعلام کرد و گفت: الزام مجتمع‌ها و رستوران‌ها نسبت به نصب نرخ نامه، دارا بودن مجوزهای لازم، کنترل قراردادها، بررسی کیفیت و کمیت خدمات، زیباسازی فضاها، بهداشت و امکانات موجود در مراکز موردبررسی قرار گرفت.
صالحی افزود: توصیه‌های لازم به صاحبان مراکز گردشگری در خصوص حفظ شئونات ایام ماه مبارک رمضان در تعطیلات نوروزی و رعایت حجاب اسلامی داده شد.
او گفت: بازدیدها و گشت‌های نظارتی در تعطیلات نوروزی به‌صورت مداوم انجام می شود و از فعالیت تمامی مراکز فاقد پروانه و اعتبار در ایام تعطیلات نوروزی جلوگیری خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان خوسف

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان خوسف
دکمه بازگشت به بالا