گردشگری

بازدید مشترک کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری قاین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات از بازدید مشترک کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری قاین در آستانه سال جدید خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده گفت: بر اساس وظایف دستگاه‌های اجرایی که راهبری، حمایت و نظارت توأمان را شامل می‌شود و در قالب مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر 1402 شهرستان قاینات، اولین گشت نظارت بر واحدهای گردشگری در محور قاین خضری دشت بیاض انجام شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات افزود: در این برنامه که کارشناسانی از دبیرخانه ستاد، شبکه بهداشت و درمان، و ادارات تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند، از کلیه فروشگاه‌های سطح محور، 5 باب رستوران میان راهی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها بازدید انجام شد.
عباس‌زاده ضمن برشمردن اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت نرخ‌نامه، وسایل اطفای حریق، معتبر بودن کارت بهداشت کارکنان واحدها، نصب پروانه بهره‌برداری و تلفن شکایات در محل قابل‌رؤیت و سایر مواردی که می‌بایست در واحدهای تحت پوشش رعایت شود، وضعیت را قابل‌قبول و خوب توصیف کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه، تذکرات لازم در خصوص رفع نواقص و ایرادات مشهود به بهره‌برداران ابلاغ شده است.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان قاینات

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان قاینات
دکمه بازگشت به بالا