گردشگری

شهرستان سرایان به بهترین نحو به مسافران و گردشگران نوروزی معرفی شود

فرماندار سرایان در دومین جلسه ستاد سفر شهرستان سرایان تاکید کرد: شهرستان سرایان به بهترین نحو به مسافران و گردشگران نوروزی معرفی شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سیدیاسر رضوی حیدری ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز 1402 عنوان کرد: صنعت گردشگری در اقتصاد مردم شهرستان اثرگذار است و می‌تواند مردم را به لحاظ اقتصادی توانمند و در معیشت و اقتصاد مردم شهرستان سهم بسزایی داشته باشد و سریعاً به رشد اقتصادی شهرستان با توجه به خشکسالی‌های که در سال‌های اخیر بوده، کمک کند.
فرماندار سرایان عنوان کرد: بهترین زمان تأثیر این اتفاق در ایام نوروز است که لازم است مسافرین باتجربه و خاطره خوب از شهرستان گذر کنند و ارائه صنایع‌دستی با بسته‌بندی‌های مناسب و برپایی بازارچه‌های عرضه و فروش محصولات صنایع‌دستی سنتی و تولید در محل و برخی بسته‌بندی‌های مدرن و شیک محصولات و تولیدات شهرستان، بسته به نوع محصول پیش‌بینی و انجام شود.
رضوی حیدری گفت: اثر صنعت گردشگری در بقیه حوزه‌های سطح شهرستان از قبیل حمل‌ونقل، فروش محصولات کشاورزی و حتی رونق بازاریان و کسبه، نجوم و … با برنامه‌ریزی‌های بهتر و بیشتر باید اقتصاد مردم شهرستان را از کشاورزی و دامپروری به رویکردهای جدید و سمت‌وسوی صنعت گردشگری برد
تقی عیدی مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان به‌عنوان دبیر ستاد، ضمن تشکر از مسئولین کمیته‌ها و سایر اعضای ستاد برای اقدامات صورت گرفته، توجه بیشتر مسئولین کمیته‌ها به برنامه‌ها و اقدامات ستاد با توجه به اینکه ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی شهرستان و هدفمند کردن صنعت گردشگری که یکی از صنایع شاخص شهرستان ازلحاظ اقتصادی است را خواستار شد.
عیدی با توجه به‌ضرورت موضوع گردشگری و اهمیت رفاه حال مسافرین، خواستار برنامه‌های خوب و متنوع از دستگاه‌های عضو ستاد خدمات رسان به مسافرین نوروزی شد.
در ادامه مسئولین کمیته‌ها گزارشی از برنامه‌ها انجام شده و در دست اقدام خود ارائه و پیشنهاد‌های و برنامه‌هایی را مطرح و مصوب کردند و مقرر شد مدیران کمیته‌ها و اعضای ستاد موارد پیشنهادی را در دستور کار خود قرار دهند.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان سرایان

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان سرایان
دکمه بازگشت به بالا