گردشگری

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و خدمات سفر خراسان جنوبی افتتاح شد

با حضور استاندار خراسان جنوبی

پایگاه امداد و نجات جادهای و خدمات سفر خراسان جنوبی با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مردم، مسئولان و امدادگران در بیرجند افتتاح شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی؛ جواد قناعت با حضور در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و خدمات سفر خراسان جنوبی در پلیس راه بیرجند ضمن افتتاح رسمی این پایگاه، از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه‌های هلال احمر و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تعطیلات نوروزی قرار گرفت.
فرماندار بیرجند در این مراسم با بیان اینکه چهارشنبه سوری امسال به برکت حضور همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در بیرجند به آرامی پشت سر گذاشته شد، گفت: این‌ها در حالی است که در سطح کشور بیش از 4 هزار و 400 نفر در چهارشنبه سوری امسال مجروح، 29 نفر فوتی و 150 قطع عضو شدند که این اصلاً خوشحال کننده نیست.
فاضلی فرد با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی امسال مراعات کردند و حوادث چهارشنبه آخر سال در استان بسیار اندک بود، تصریح کرد: چهارشنبه‌سوری امسال همه دستگاه های امنیتی و انتظامی و پلیس راه پای کار بودند و این همدلی باعث شد کمترین مشکلات را شاهد باشیم.
فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه امسال هم با یک هم‌افزایی مطلوب میزبان مسافران نوروزی خواهیم بود، گفت: نوروز امسال طی 20 روز وظیفه مهمان‌نوازی خود را به خوبی انجام دهیم.
فاضلی‌فرد با اشاره به اینکه مجموعه مردم محور هلال احمر در تمام صحنه ث‌ها پای کار است، گفت: رهاورد صد ساله هلال احمر در کنار مردم بودن است که مورد اعتماد مردم می باشد.
او با بیان اینکه خدمات هلال احمر بر محور صلح و دوستی و کاهش مشکلات مردم است، افزود: این سازمان نمادی از مردمی بودن است و مسئولیت پذیری اجتماعی از خدمات هلال احمر به جامعه است.

مشاهده بیشتر

مدیر وب‌سایت

واحد آمار و فناوری اطلاعات - مدیر وب‌سایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا