گردشگری

بررسی میدانی نقاط پرحادثه محورهای مواصلاتی توسط رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان طبس

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و رئیس ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان طبس به همراه معاون عمرانی فرمانداری و قائم‌مقام ستاد سفر، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیرستاد سفر و رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محور طبس – تهران بازدید کردند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علی اکبر رحیمی مهم‌ترین عامل حوادث جاده‌ای در سطح شهرستان را خواب‌آلودگی و خستگی عنوان کرد و گفت: حدود نیمی از نقاط پرحادثه استان در شهرستان طبس قرار دارد که با توجه به وسعت شهرستان و طولانی بودن مسیرها، ایجاد توقفگاه‌های موقت برای کوتاه‌مدت و پیش‌بینی و ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی از مهم‌ترین اولویت‌های جاده‌های اصلی سطح شهرستان با بیش از 2000 کیلومتر طول است.
بازدید از سه‌راهی جعفران و بررسی امکانات و خدمات ارائه شده در این نقطه به گردشگران و بازدید از پایگاه اورژانس مستقر در این نقطه نیز صورت گرفت.
همچنین در مسیر جاده طبس -اصفهان – تهران از سه خودرو که با سرعت مجاز درحرکت بودند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کردند، تقدیر به عمل آمد.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان طبس

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان طبس
دکمه بازگشت به بالا