گردشگری

بازدید کمیته ارزیابی خدمات سفر از شهرستان قاین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاین گفت: کمیته بررسی و ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر از اقدامات ستاد شهرستان قاین بازدید کردند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده بیان کرد: همکاران معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری به‌عنوان کمیته بررسی و ارزیابی عملکرد ستاد خدمات سفر 1402 شهرستان، در بازدیدی که در محور قاین خضری دشت بیاض صورت گرفت، از اقدامات انجام شده و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی بازدید و ضمن تأیید وضعیت، برخی راهنمایی‌ها برای بهبود را به متصدیان ابلاغ کردند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاین اضافه کرد: معاون سیاسی فرماندار و تیم همراه در این برنامه از ایستگاه شهر نیمبلوک، مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی خاوران، بازارچه صنایع‌دستی و سوغات محلی در مجتمع شهرداری خضری، مجتمع امام رضا(ع)، بازارچه موقت راه‌اندازی شده در خضری و مجتمع فجر روستای دهشک بازدید کردند.
عباس‌زاده گفت: در این بازدید که با حضور بخشدار نیمبلوک، نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی خضری دشت بیاض و دبیر ستاد سفر شهرستان برگزار شد، علی‌اصغری معاون فرماندار و مسئول کمیته، برآورد نهایی از بررسی را «مطلوب» اعلام و از تلاش‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تقدیر کرد.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان قاینات

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان قاینات
دکمه بازگشت به بالا