گردشگری

۳۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری سرایان بازدید کردن

مسئول میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان گفت: تا پایان روز هشتم فروردین‌ماه ۳۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری سرایان بازدید کردند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، تقی عیدی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی ستاد خدمات سفر تا پایان هشتمین روز از سال جدید میزان بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری سرایان به بیش از ۳۵ هزار نفر رسید.
مسئول میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان بابیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان تعطیلات نوروزی این آمار به بیش از ۶۰ هزار بازدید برسد، بیان کرد: همچنین تا پایان هشتمین روز از بهار حدود ۱۲ هزار نفر در شهرستان سرایان اسکان پیدا کردند.
عیدی درزمینهٔ جاذبه‌هایی که بیشترین بازدید را در ایام تعطیلات داشته‌اند، گفت: کویر سه قلعه بیش از سایر اماکن گردشگری، برای مسافران و گردشگران جذابیت داشته و بیشترین آمار بازدید نیز مربوط به کویر است.
او ادامه داد: بعد از کویر سه قلعه، روستای هدف گردشگری مصعبی و کریمو و دشت لاله‌های بسطاق بیشترین بازدید را در شهرستان سرایان داشته است.
مسئول میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان یادآور شد: نهایت تلاش ما بر این است که در دور دوم سفرهای نوروزی و روزهای پایانی تعطیلات نیز نهایت خدمت‌رسانی را به مسافران و گردشگران نوروزی داشته باشیم.
عیدی بابیان اینکه ۱۵ اقامتگاه بوم گردی نیز در شهرستان سرایان طی ایام نوروز به مسافران و گردشگران ارائه خدمت می‌کنند، افزود: در ایام نوروز سه بازارچه صنایع‌دستی و سوغات در شهرستان سرایان برپا است.

 

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان سرایان

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان سرایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا