گردشگری

بازدید ۱۱ هزار و ۲۵۰ نفر مسافر از اماکن تاریخی و فرهنگی نهبندان

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نهبندان گفت: از ۲۶ اسفندماه تا هشتم فروردین‌ماه جاری، ۱۱ هزار و ۲۵۰ نفر از اماکن تاریخی، فرهنگی و زیارتی شهرستان بازدید داشته‌اند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حسین شبانی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری نهبندان بیان کرد: این شهرستان دارای جاذبه‌های زیادی اعم از طبیعی، فرهنگی مذهبی بوده که سالانه توجه زیادی از گردشگران و مسافران را به خود جلب می‌کند.
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نهبندان از وجود شش بقعه متبرکه در نهبندان خبر داد و گفت: روزانه پنج تا ۱۱ هزار مسافر نوروزی از بقاع متبرکه این شهرستان بازدید دارند.
شبانی بیان کرد: از ۲۶ اسفندماه تا هشتم فروردین‌ماه جاری، ۱۱ هزار و ۲۵۰ نفر از اماکن تاریخی، فرهنگی و زیارتی و شش هزار و ۴۶۳ نفر از جاذبه‌های طبیعی شهرستان نهبندان بازدید داشته‌اند.
او با اشاره به ظرفیت‌های اسکان نوروزی، اظهار کرد: در حال حاضر برای پنج هزار و ۴۰۰ نفر اسکان روزانه و برای هزار و ۵۰۰ نفر اسکان اضطراری فراهم است.
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نهبندان بیان کرد: دو بازارچه دائمی صنایع‌دستی و دو بازارچه موقت نوروزی هم در سطح شهرستان دایر است.
او با اشاره به برنامه‌های انجام شده برای مسافران نوروزی بیان کرد: برگزاری کارناوال‌های شادی، نمایش، موسیقی سنتی و مراسم نوروزگاه از جمله برنامه‌هایی بوده که قبل از ماه مبارک رمضان برای مسافران نوروزی اجرایی شده است.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان نهبندان

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان نهبندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا