گردشگری

بازدید استاندار خراسان جنوبی از بازارچه و سیاه چادر نوروزی سربیشه

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه گفت: استاندار خراسان جنوبی به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رئیس پلیس‌راه استان، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان سربیشه ظهر روز 9 فروردین ماه از مراکز خدمات رسان، سیاه‌چادرهای عشایری و بازارچه‌ی صنایع‌دستی و سوغات محلی شهرستان سربیشه ویژه نوروز 1402 بازید کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی حق‌پناه گفت: یکی از اولویت‌های مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایجاد بازارچه‌ها و سیاه‌چادرهای عشایری برای خدمات‌دهی شایسته به مسافران نوروزی بود که این مراکز در سربیشه و بخش مود ایجاد شد.
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه افزود: استاندار خراسان جنوبی نیز در پایان ضمن خداقوت به‌تمامی دست‌اندرکاران برپایی این بازارچه از تلاش‌های صورت گرفته‌ی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان برای خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی تقدیر و تشکر کرد.
حق‌پناه در پایان ضمن تقدیر از زحمات اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان افزود بازارچه‌های صنایع‌دستی، سیاه‌چادر عشایری، تیم‌های امدادرسان و خدمات رسان تا پایان تعطیلات عید نوروز در سطح شهرستان به ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهد پرداخت.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان سربیشه

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان سربیشه
دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی