گردشگری

بازدید 29 هزار و 497 نفر از شهرستان سربیشه در نوروز 1402

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه از بازدید 29 هزار و 497 نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مذهبی شهرستان سربیشه از ابتدای سفرهای نوروزی تا 13 فروردین‌ماه خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی حق‌پناه گفت: شهرستان سربیشه دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مذهبی زیادی ازجمله 2 روستای هدف گردشگری ماخونیک و چنشت، کویر سربیشه، و مزار بی‌بی زینب خاتون است که هرساله موردتوجه گردشگران زیادی قرار می‌گیرد و از ابتدای سفرهای نوروزی نیز 29 هزار و 497 نفر از این مکان‌ها بازدید داشته‌اند.
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه افزود: 2 مهمانپذیر و یک اقامتگاه بوم‌گردی و تعداد 78 زائرسرا برای اسکان و ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی مهیا شده است.
حق‌پناه در پایان ااضافه کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان برای استقبال از مسافران، از آغاز سفرهای نوروزی 8 هزار و 697 نفر در این شهرستان اسکان داده شده‌اند، و همچنین در این ایام 19 مورد بازدید نظارتی توسط کارشناسان این نمایندگی برای کنترل کیفیت ارائه خدمات به مسافران نیز انجام پذیرفته است.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان سربیشه

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان سربیشه
دکمه بازگشت به بالا