گردشگری

ظرفیت‌های گردشگری بخش دستگران طبس مغفول مانده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی در بازدید از تعدادی از روستاها، جاذبه‌های تاریخی، تأسیسات گردشگری بخش دستگران و شهر عشق‌آباد طبس، گفت:‌ ظرفیت‌های گردشگری بخش دستگران طبس مغفول مانده است.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی در این بازدید بر ادامه مرمت کاروانسرای ده محمد تأکید کرد و برای تأمین اعتبار این پروژه قول مساعد داد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: ظرفیت‌های شهرستان طبس و بخش دستگردان بسیار زیاد و متنوع هستند و باید حداکثر استفاده از این‌همه پتانسیل خصوصا در حوزه صنایع‌دستی صورت گیرد.
محمد عرب رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس گفت: بازدید از روستای ده محمد و تأکید بر ادامه مرمت کاروانسرای این روستا که در فهرست نهایی ثبت جهانی قرارگرفته، بازدید از اقامتگاه‌های بوم گردی روستای حسن‌آباد و منصوریه، بازدید از مجتمع گردشگری آفتاب شهر عشق‌آباد و بازدید از یکی زیباترین کویرهای استان، کویر زیبای منصوریه از برنامه‌های مدیرکل استان در شهرستان طبس بود.
عرب افزود: بخشدار بخش دستگردان، رئیس شورای بخش، کارشناسان اداره‌کل و فعالین و سرمایه‌گذاران گردشگری در این بازدید حضور داشتند و از وضعیت و پتانسیل‌های بخش دستگردان خصوصاً ابنیه تاریخی در معرض تخریب و نیازمند مرمت، بافت‌هایی تاریخی روستایی، روستایی هدف گردشگری ملوند، کویر بسیار زیبا با دسترسی آسان و … ارائه شد.

 

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان طبس

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا