گردشگری

شروع مرحله دوم استانداردسازی تاسیسات گردشگری خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از شروع مرحله دوم استانداردسازی سایرتاسیسات گردشگری استان خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌‌وردی گفت: مرحله دوم استاندارد سازی تاسیسات گردشگری شرق استان از تاریخ 25 اردیبهشت آغاز شده است و تا 30 اردیبهشت ادامه دارد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: فرایند استانداردسازی به منظور ایجاد انگیزه و تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران برای ارائه خدمات با کیفیت در استان وبراساس بخشنامه‌های ابلاغی توسط شرکت عامل تطبیق آغاز می‌شود.
شاه‌وردی گفت: در این خصوص تأسیساتی که دارای ضوابط مشمول استاندارد هستند از قبیل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، رستوران‌های بین‌راهی و … در این چرخه قرار خواهند گرفت که براساس شاخص‌های استاندارد ابلاغ شده با توجه تعیین سطح کمی و کیفی تأسیسات گردشگری و خدمات ارائه شده در واحد از سوی شرکت عامل تطبیق، ارزیابی و پس از رفع معایب و نواقص توسط بهره‌بردار با طرح موضوع در کمیسیون درجه‌بندی نسبت به تثبیت، تنزیل و یا ارتقا درجه آن اقدام می‌شود.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا