General manager

نمایش آثار برگزیده جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی در موزه‌های کشور

مدیرکل موزه‌های کشور گفت: آثار برگزیده جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی در موزه‌های کشور به نمایش گذاشته شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی میرزایی در بازدید از نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار بیان کرد: خراسان جنوبی مهد تمدن و فرهنگ کهن سرزمین ایران است با مردمانی انقلابی، متعهد که حافظ مواریث فرهنگی و تاریخی هستند.
مدیرکل موزه‌های کشور افزود: به نوعی توسعه شاخص‌های انسانی در خراسان جنوبی که بخشی از مهد تمدن کهن ایران بوده توانسته در عصر موجود و معاصر هم اقدامات ارزنده‌ای انجام دهد، اما شرایط و اقلیم نتوانسته آن‌گونه که نیازمندی‌های منطقه و سرزمین‌مان بوده موقعیت‌ها، جاذبه‌ها و جذابیت‌های منطقه را به مردم معرفی کند.
میرزایی گفت: برگزاری جشنواره ملی عکس با این ابعاد و خروجی و برگزاری هوشمندانه نمایشگاه آثار برتر این جشنواره اقدامی ارزنده از سوی همکاران‌مان در روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی است که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.
او افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، با این کار خلاقانه و نوآورانه ضمن به کار گرفتن عکاسان ماهر و خوش ذوق سراسر ایران، در همه ابعاد، زمینه معرفی مطلوب استان‌شان را به خوبی و ماهرانه فراهم کرده‌ است.
میرزایی ادامه داد: امیدوارم این کار خلاقانه و نوآورانه با قدرت بهتر و بیشتر استمرار داشته باشد و الگوی برای تمام کشور شود.
او در پایان گفت: پیشنهاد می‌کنم با برنامه‌ریزی مدون از تمام ظرفیت‌های موزه‌های کشور برای برگزاری این نمایشگاه و معرفی جاذبه‌های استان خراسان جنوبی و از آن مهم‌تر برای معرفی مدل و سبک معرفی هوشمندانه جاذبه‌ها و ظرفیت‌های استان به سایر استان‌ها استفاده شود و در این زمینه همکاری‌های لازم از سمت موزه‌های کشور انجام خواهد شد.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish