میراث‌فرهنگی

میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس، خادم الصلوه این هفته نماز عبادی، سیاسی جمعه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس، خادم الصلوه این هفته نماز عبادی، سیاسی جمعه بود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی کاظم شبنم‌زاده بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی (۲۸ اردیبهشت لغایت ۳ خرداد) و در راستای پاسخگویی به سؤالات، تشریح و پیگیری مشکلات مردم و ارتباط مستقیم و دیدار چهره به چهره با مردم و همچنین سرعت بخشی و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات، این اداره به‌عنوان خادم الصلوه با حضور کارشناسان مرتبط در حوزه‌های تخصصی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی، گردشگری و سرمایه‌گذاری و یگان حفاظت آثار تاریخی در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت کردند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: با برپایی میزخدمت در نماز جمعه دغدغه‌ها، مطالبات و درخواست‌های شهروندان شهرستان بررسی شد.
شبنم‌زاده افزود: همچنین در این برنامه اقلام تبلیغاتی اعم از بروشورهای معرفی جاذبه‌های گردشگری و پوستر تصاویر جاذبه‌های تاریخی شهرستان نیز برای آشنایی بیشتر نمازگزاران در بین آن‌ها توزیع شد.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان فردوس

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان فردوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا