گردشگری

کلیه تأسیسات گردشگری شهرستان فردوس در چرخه استانداری سازی قرار گرفتند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: کلیه تأسیسات گردشگری شهرستان فردوس در چرخه استانداری سازی قرار گرفتند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده بیان کرد: در راستای آیین‌نامه ایجاد، تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری و نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری و با توجه به لزوم استاندارسازی و افزایش سطح کیفی ارائهٔ خدمات‌ به مسافران و گردشگران، فرایند ارزیابی واحدهای گردشگری شهرستان فردوس در قالب طرح تطبیق استانداردسازی تأسیسات گردشگری توسط شرکت سپهر گردشگری هفتواد کویر انجام شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس افزود: در مرحلهٔ عملیاتی این طرح، کارشناسان مربوطه ضمن بررسی و ارزیابی واحدهای گردشگری و ارائه راهکارهای لازم به متصدیان واحدهای گردشگری برای رفع نواقص مهلت دوماهه دادن که در ادامه فرایند استانداردسازی، گزارش عدم انطباق واحدها موردبررسی و بازبینی قرار گرفت.
شبنم‌زاده عنوان کرد: گزارش ارزیابی واحدها در کمیسیون مربوطه مطرح و پس از رفع نواقص احتمالی، صدور گواهینامه استانداردسازی و درجه کیفیت خدمات متناسب با واحد ارزیابی شده صادر خواهد شد.
او با اشاره به اینکه قیمت خدمات واحدهای گردشگری بر اساس ستاره و کیفیت خدمات تعیین می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح علاوه بر ارتقاء کیفیت خدمات تأسیسات گردشگری به رضایت مشتریان منجر می‌شود
شبنم زاده همچنین ضمن تشکر از توجه ویژه مدیرکل و پیگیری‌های معاونت گردشگری در خصوص انجام فرایند استانداردسازی و حضور شرکت عامل در شهرستان افزود: در این مرحله ۲۰ واحد از تأسیسات گردشگری شهرستان شامل رستوران‌های بین‌راهی، سفره‌خانه سنتی و اقامتگاه‌های بوم گردی ارزیابی و برای ۷ واحد تاکنون گواهی‌نامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری صادر شده است.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان فردوس

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان فردوس
دکمه بازگشت به بالا