گردشگری

بازدید نظارتی از مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی و تأسیسات گردشگری شهرستان فردوس

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: بازدید نظارتی از مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی و برخی تأسیسات گردشگری شهرستان انجام شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده روز یک‌شنبه 21 اسفندماه 1401 بیان کرد: با توجه به مصوبات ستاد هماهنگی خدمات سفر در خصوص لزوم آمادگی و ارائه خدمات شایسته به مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۲ و رفع نواقص احتمالی و در راستای ساماندهی و ارتقاء سطح خدمات و بهبود وضعیت واحدهای گردشگری و خدماتی، بازدید نظارتی مشترکی با حضور کارشناسان ادارات ذی‌ربط (شبکه بهداشت و درمان، میراث‌فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت و دایره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی) از مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی، مجتمع گردشگری آبگرم و برخی واحدهای پذیرایی بین‌راهی سطح شهرستان انجام شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس در خصوص بازدید نظارتی گفت: در این بازدیدها بر نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت بهداشت محیط و نظافت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها نیز نظارت می‌شود.
شبنم‌زاده بازدید مستمر از واحدهای گردشگری و خدماتی در ایام نوروز را مهم دانست و گفت: با توجه به شروع سفرهای نوروزی و افزایش حجم بالای مسافرت هموطنان گرامی، تذکرات لازم به مدیران و متولیان امر برای رفع سریع نواقص داده شده است.
او گفت: در این بازدیدها مسائلی همچون نرخ‌نامه‌ها، بهداشت محیط کار، بهداشت نمازخانه‌ها، کیفیت خدمات، نظافت واحدها، رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی موردبررسی و بازبینی قرار گرفت و به واحدهای متخلف تذکر و یا اخطار جهت رفع سریع نواقص داده شد.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان فردوس

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان فردوس
دکمه بازگشت به بالا