گردشگری

بازدید میدانی از نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی فردوس_بشرویه_دیهوک

بازدید میدانی رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر، دبیر ستاد، رئیس شورای ترافیک و برخی اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان فردوس از نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی فردوس_بشرویه_دیهوک و استراحتگاه‌های عشایری و مجتمع بین‌راهی سهیل در نهمین روز از فروردین سال جاری انجام شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مهدی روشن، فرماندار شهرستان فردوس به همراه جمعی از اعضای شورای ترافیک شهرستان ضمن حضور میدانی در محور فردوس_بشرویه_دیهوک، نقاط حادثه‌خیز و پرمخاطره این محورها را بررسی و مورد ارزیابی قرار دادند.
فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان در حاشیه این بازدید ضمن تأکید بر ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در اسرع وقت، گفت: ضروری است با توجه به ایام سفر و با توجه به اینکه فردوس در مسیر تردد مسافرین چند استان است، به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه، ایمن‌سازی نقاط کارشناسی شده، به ترتیب اولویت توسط اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان با همکاری سایر نهادهای مرتبط صورت گیرد، چراکه هرگونه حادثه جرح و فوتی عواقب جبران‌ناپذیری برای خانواده و جامعه در پی دارد.
در ادامه نیز فرماندار به همراه اعضای ستاد از استراحتگاه عشایری رباط خوشاب و مجتمع بین‌راهی سهیل نیز بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی به مسافران قرار گرفتند.
فرماندار از کمپین ۳۰_۶۰ محور فردوس بشرویه (استراحت گاه بین‌راهی ناصری) و مجتمع خدمات رفاهی سه ستاره سهیل بازدید کرد.
فرماندار شهرستان فردوس به‌اتفاق اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر از استراحت گاه بین‌راهی (ناصری) و همچنین مجتمع خدمات رفاهی سه ستاره سهیل (صنعتی) بازدید و ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیش رو از خدمات ارائه شده این عزیزان به مسافرین تقدیر و تشکر کرد.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان فردوس

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان فردوس
دکمه بازگشت به بالا