گردشگری

بازدیدهای نظارتی از طرح‌های گردشگری واقع در اراضی ملی شهرستان طبس

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس، از بازدید مداوم و نظارت بر روند اجرایی پروژه‌های سرمایه‌گذاری واقع در اراضی ملی خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد عرب بیان کرد: بازدیدهای نظارتی از طرح‌های گردشگری برای کنترل وضعیت پیشرفت فیزیکی، اجرای صحیح طرح‌ها برابر نقشه‌ها و پیگیری مشکلات و موانع طرح‌ها و … صورت می‌گیرد و بر حسب ضرورت و نیاز با همراهی مدیر و کارشناسان اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ، انجام می‌شود.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس افزود: سرمایه‌گذاران ملزم به رعایت ضوابط فنی و اجرایی برابر طرح مصوب هستند و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و پروژه‌ها باید مناسب باشد.
او ادامه داد: متاسفانه عملیات اجرایی بعضی از طرح به کندی پیش می‌رود که این موضوع باعث افزایش هزینه‌های تمام شده پروژه می‌شود و مشکلاتی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.
عرب گفت: به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود در موقع ارائه طرح، ضمن پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌ها بر اساس توانایی افراد تهیه و برابر برنامه زمان‌بندی اهتمام لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه را داشته باشند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی