گردشگری

بازدید رئیس حوزه اتومبیل‌رانی و وسایل نقلیه گردشگری کشور از کمپ سایت‌های شهرستان‌های خوسف و بیرجند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: رئیس حوزه اتومبیل‌رانی و وسایل نقلیه گردشگری کشور از کمپ سایت‌های شهرستان‌های خوسف و بیرجند بازدید کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی بیان کرد: محمدعلی عرفانی با همراهی جمعی از اعضای کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی استان، معاون گردشگری اداره‌کل، کارشناسان مربوطه و مسئولین شهرستان خوسف، از کمپ سایت‌های شهرستان‌های خوسف و بیرجند بازدید کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: رئیس حوزه اتومبیل‌رانی و وسایل نقلیه گردشگری کشور از کلکسیون ارزشمند موتورسیکلت‌های تاریخی در بیرجند متعلق به آقای زرگر نیز بازدید کرد که با تصویب حاضرین مقرر شد پیگیری به منظور راه‌اندازی موزه‌ای فاخر برای به نمایش گذاشتن این کلکسیون در بیرجند انجام شود.
عرفانی از مجموعه باغ و عمارت جهانی اکبریه نیز بازدید کرد و با برگزاری جلسه‌ای با حضور روسای حوزه اتومبیل‌رانی کانون استان، گزارش برنامه‌های اجرا شده در استان ارائه و آینده رویدادهای مرتبط با صنعت گردشگری کانون تبیین و مقرر شد به‌صورت تقویم با هدف معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته شده استان تدوین شود.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی