گردشگری

استاندار خراسان جنوبی: استان، آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و مهمانان نوروزی را دارد.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: استان، آمادگی کامل و لازم را برای میزبانی از مسافران و مهمانان نوروزی دارد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، جواد قناعت در جریان بازدید از ایستگاه ستاد اجرایی خدمات سفر مستقر در ورودی شهر خضری دشت بیاض، خاطرنشان کرد: ستاد سفر استان، کار خود را خوب بسته و با فعال بودن کمیته‌های ذیل ستاد، اقدامات ارزنده‌ای را شاهد هستیم.
استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تقسیم‌کار شد تا در طول ایام تعطیلات نوروزی، مدیران با حضور در ایستگاه‌ها، شرایط را از نزدیک رصد کرده و وضعیت خدمات‌دهی به مسافران را ارزیابی کنند.
او ادامه داد: امروز توفیق شد در مصلای نمازجمعه از نزدیک با مردم قاین دیدار کنیم و از ایستگاه‌های ستاد خدمات سفر استان بازدیدهایی داشته باشیم.
قناعت تأکید کرد: مدیران شهرستان قاینات انصافاً اقدامات مناسبی را در راستای خدمات‌رسانی به مسافران انجام داده‌اند که جای تشکر دارد.
او حضور در مراسم افتتاح پروژه میدان یاقوت سرخ را از دیگر برنامه‌های امروز عنوان کرد و گفت: این میدان یکی از کارهای خوب شهرداری و شورای شهر قاین بود.
استاندار متذکر شد: با فضای کار و همدلی بین مدیران استان در ستاد اجرایی خدمات سفر، آمادگی کامل برای استقبال و پذیرایی از مسافران عزیز را داریم.
قناعت با اشاره به آسیب‌شناسی اقدامات سال گذشته ستاد تسهیلات سفر استان، گفت: رفع نواقص سال گذشته مهم‌ترین هدف آسیب‌شناسی‌ها بود.
او ادامه داد: ازجمله مواردی که سال گذشته به‌عنوان کاستی مطرح شد، تأمین روشنایی همین ورودی خضری دشت بیاض بود که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در دهه فجر ۱۴۰۱ برطرف شد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا