گردشگری

معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی از اجرای پویش نوروزی «کاش بودی و میدیدی» خراسان جنوبی تقدیر کرد

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پویش «کاش بودی و می‌دیدی» فعالان گردشگری و مجازی استان خراسان جنوبی تقدیر کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علی‌اصغرشالبافیان در صفحه اینستاگرامش نوشت: این روزها، مسافران و گردشگرانی که به خراسان جنوبی سفر می‌کنند به‌واسطه کارنو و خلاقانه‌ی کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر استان با محوریت روابط عمومی استانداری و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در قالب پویش #«کاش_بودی_و_می‌دیدی» در حال شناخت جاذبه‌های گردشگری و روایت‌های متفاوتی از نقاط مختلف این استان هستند.
معاون گردشگری کشور همراهی علاقه‌مندان به گردشگری، فعالان فضای مجازی و خصوصاً هنرمندان، سبب شده کاری نو برای معرفی هرچه بهتر این استان رقم بخورد. از اقدام تحسین‌برانگیز و مؤثر جوانان دست‌اندرکار این پویش تشکر و قدردانی می‌کنم.
پویش #«کاش_بودی_و_می‌دیدی» در شش بخش معرفی جاذبه‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بومگردی و هتل‌ها، غذاهای سنتی، آداب‌ورسوم مناطق، صنایع‌دستی و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعالیت دارد و به شکل هنرمندانه‌ای به اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های استان خراسان جنوبی می‌پردازد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا