مدیرکل

تحقق 61 درصدی تعهد اشتغال میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی از محقق شدن 61 درصدی تعهد اشتغال این از ابتدای سال ۱۴۰2 خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی بیان کرد: این اداره‌کل در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‍‌دستی، توجه حداکثری خود را بر ایجاد اشتغال و تحقق سیاست‌‎های پیش‌بینی شده متمرکز کرده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 61 و 32 درصد از تعهد اشتغال این مجموعه محقق و در سامانه رصد ثبت شده است، عنوان کرد: سهم تعیین‌شده برای این اداره‌کل در حوزه‌های سه‌گانه توسط کارگروه‌های ذی‌ربط برای سال‌جاری، 468 نفر بوده است.
شاه‌وردی بیان کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده و همچنین ایجاد فضای مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران، تاکنون 287 شغل جدید در استان ایجاد شده است.
او گفت: خوشبختانه پروژه‌های متعددی با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تعهد اشتغال در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‍‌دستی، بیش از صددرصد محقق شود.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا