گردشگری

ضرورت رسیدگی به راه‌های شهرستان قاین در پی بارندگی‌های اخیر

در جلسه ستاد شهرستان قاین بر ضرورت رسیدگی به راه‌های شهرستان در پی بارندگی‌های اخیر تاکید شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، در پنجمین جلسه ستاد سفر 1402 که با تمرکز بر راهبری تصادفات و خدمات سفر شهرستان قائنات به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسئولین کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر برگزار شد، آخرین تمهیدات کاهش تصادفات جاده‌ای و اقدامات کمیته‌ها برای میزبانی شایسته از مسافران و‌ زائرین بررسی شد.
محمد محمدی فرماندار و رئیس ستاد سفر شهرستان بر اجرای سریع عملیات تیغ‌زنی و تسطیح راه‌های روستایی و عشایری شهرستان که براثر بارندگی اخیر آسیب‌دیده‌اند، تأکید کرد.
محمدی همچنین ارتقای خدمات‌رسانی به بیماران در اورژانس بیمارستان شهدا شهر قائن را در ایام نوروز ضروری دانست و از شبکه بهداشت و درمان خواست نسبت به افزایش پزشکان بخش اورژانس برنامه‌ریزی و اقدام کند.
او همچنین از تلاش‌ها و زحمات شهرداری در راستای آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار و نوروز تقدیر و تشکر کرد.
حمید عباس‌زاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفر شهرستان قاین طی سخنانی با تکیه‌بر اهمیت آمار، از دستگاه‌هایی که می‌بایست آمار موردنیاز برای ثبت در سامانه جانا را در اختیار دبیرخانه قرار دهند، خواست ضمن معرفی نماینده، نسبت گزارش منظم روزانه اهتمام لازم را داشته باشند.
در این جلسه مصوبات جلسه قبل و اقدامات انجام شده بررسی و مواردی در قالب 6 مصوبه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا