گردشگری

افتتاح 3 برنامه فرهنگی ویژه زرشک در فرهنگسرای بیرجند

نمایشگاه محصولات زرشک، اکران عکس و مسابقه نقاشی در فرهنگسرای بیرجند افتتاح شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنکی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، با حضور معاون امور اقتصادی استاندار، مدیران کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمع دیگری از مسوولان خراسان جنوبی نمایشگاه محصولات زرشک، اکران عکس و مسابقه نقاشی در فرهنگسرای بیرجند روز شنبه ۲۹ مهرماه افتتاح شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: در اولین روز از شروع جشنواره ملی زرشک نمایشگاه محصولات جانبی در ۲۰ غرفه افتتاح شد‌.
هادی شاه‌وردی با اشاره به برگزاری همزمان نمایشگاه گروهی عکس و جشنواره نقاشی کودک و نوجوان در فرهنگسرای بیرجند افزود: در مسابقه نقاشی جشنوار ه زرشک امسال، ۱۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و علاوه بر این ۴۳ عکس از طرف اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند، عکاسان آزاد، فرهنگسرای ابن حسام جهاد دانشگاهی و کشاورزی برای اولین بار در این نمایشگاه اکران شده است.
جشنواره ملی زرشک با شعار «زرشک خراسان جنوبی برای همه جهانیان» و با هدف کمک به رونق بازار این محصول از ۲۹ مهر تا ۳ آبان برگزار می‌شود.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا