گردشگری

افتتاح ایستگاه‌های خدمات‌رسانی شهرستان قاین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات گفت: طی مراسمی با حضور فرماندار قاینات، معاون فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولین اجرایی، نظامی و انتظامی، ایستگاه مرکزی ستاد اجرایی خدمات سفر در قاین افتتاح شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده، ضمن گرامیداشت یاد شهید باکری و تبریک روز شهردار، اقدامات انجام شده تا زمان افتتاح ایستگاه خدمات‌رسانی را برشمرد و از کلیه دستگاه‌های اجرایی که در برگزاری ستاد همکاری دارند تشکر کرد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات افزود: در ایستگاه‌های ستاد سفر 1402، تعدادی غرفه در قالب عرضه، کار زنده و فروش صنایع‌دستی و سوغات محلی، مشغول خدمات‌رسانی به مراجعین خواهند بود.
عباس‌زاده بیان کرد: غرفه سیاه‌چادر عشایر یکی از جذابیت‌ها بود که موردتوجه حاضرین قرار گرفت. در این غرفه علاوه بر پذیرایی با محصولات محلی و سنتی از میهمانان، محصولات تولیدی عشایر مانند نان سنتی، کشک، کره محلی و… عرضه شده است.
او گفت: در این ایستگاه علاوه بر غرفه‌های صنایع‌دستی، استقرار اورژانس، گشت نیروی انتظامی، ایستگاه اطلاع‌رسانی و فضاهای جداگانه‌ای جهت اسکان بانوان و آقایان، نمازخانه، محل بازی بچه‌ها، خرید سوغات و… تدارک دیده ‌شده است.
محمد محمدی فرماندار شهرستان قاینات با تقدیر و تشکر از کلیه همکاران اداری عضو ستاد سفر شهرستان که نهایت تلاش خود را انجام دادند تا به شکلی متناسب و به‌موقع شرایط را مهیای خدمت و پاسخگویی به مراجعان کنند، ابراز امیدواری کرد سال 1402 که بدواً هم‌زمان شده با بهار قرآن، سالی پرخیر و برکت با خبرهای خوب و گشایش برای مردم باشد.
در این مراسم پست نوروزی طرح جوانان هلال، سفیران ایمنی و سلامت و نشاط اجتماعی شهید غلامعلی زاده جمعیت هلال‌احمر قاینات نیز در این مراسم مورد بازدید رئیس ستاد سفر شهرستان و مدعوین حاضر قرار گرفت و از امدادگر ازجان‌گذشته که با اقدام به‌موقع و ایثارگرانه خود، مصدومان یکی از حوادث را نجات داده بود تقدیر به عمل آمد. اهدای کادو به اولین خودروی گردشگران که در محل ایستگاه متوقف شد، از دیگر برنامه‌های افتتاح بود که با حضور فرماندار انجام شد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا